Vispārīgie noteikumi

 

Vispārīgie noteikumi (turpmāk – Noteikumi) regulē tiesiskās attiecības starp internetveikalu “100 Jūdzes” (turpmāk – Pārdevējs) un pircēju, kas veidojas preces pirkšanas/pārdošanas laikā.

 

  1. Šie noteikumi attiecas uz visiem preču pirkumiem interneta veikalā www.100judzes.lv , pasūtot preces internetā, pa telefonu vai e-pastu. Pirms preces pasūtīšanas uzmanīgi izlasiet šos noteikumus. Pārdošanas nosacījumi atbilst spēkā esošajiem Latvijas Republikas tiesību aktiem un nepieciešamības gadījumā (ja rodas strīds vai informācijas trūkuma dēļ), tiek papildināti.
  2. Pārdevējs ir SIA “RSSC” reģistrācijas Nr.45403034283, PVN maksātāja reģistrācijas Nr.LV45403034283, juridiskā adrese: Lāčplēša iela 2, Aizkraukle, LV-5101. E-pasta adrese info@100judzes.lv
  3. Papildus vispārējiem nosacījumiem, attiecības starp Pircējiu un Pārdevēju tiek regulētas balstoties uz godīgiem pirkšanas un pārdošanas principiem.
  4. Līdz ar Pircēja veikto preču pasūtījumu Noteikumi kļūst par Pircēja un Pārdevēja pirkuma līguma noteikumiem, kas ir abiem līgumslēdzējiem obligāts juridisks dokuments.
  5. Pircējs nav tiesīgs pasūtīt preces internetveikalā “100 Jūdzes”, ja nav iepazinies ar Noteikumiem vai tiem nepiekrīt. Ja Pircējs pasūta preces, ir uzskatāms, ka Pircējs ir iepazinies ar Noteikumiem un pilnīgi tiem piekrīt.
  6. Pārdevējs patur tiesības vienpusēji grozīt un papildināt Noteikumus. Pircējam iepērkoties internetveikalā “100 Jūdzes”, tiek piemēroti Noteikumi, kas ir spēkā preču pasūtīšanas brīdī, tādēļ Pircējam jāiepazīstas ar Noteikumiem katrā iepirkšanās reizē.
  7. Pārdevējs neuzņemas nekādus riskus vai atbildību un ir no tās pilnīgi atbrīvots, ja Pircējs ir daļēji iepazinies vai vispār nav iepazinies ar Noteikumiem, kaut arī viņam šāda iespēja ir bijusi.
  8. Preču cenas un pieejamība var tikt mainīta bez iepriekšējā brīdinājuma. Visas cenas norādītas Eiro, iekļaujot PVN, bet neiekļaujot piegādes izmaksas.
  9. Preces krāsa var mainīties atkarībā no Jūsu monitora kvalitātes un veida. Pārdevējs nevar garantēt, ka Jūsu displejs precīzi atspoguļos produkta krāsu.

 

Pircēja tiesības un pienākumi:

  1. Pircējs nedrīkst veikt darbības, kas būtu vērstas pret sistēmas drošību. Pārkāpumu konstatēšanas gadījumā SIA ’’RSSC’’ patur tiesības vienpusēji pārtraukt pakalpojumu sniegšanu, par to iepriekš nebrīdinot un nepaskaidrojot iemeslu.
  2. Kārtība, kādā piesakāms un izskatāms patērētāja prasījums par līguma noteikumiem neatbilstošu preci vai pakalpojumu, vai par patērētāja tiesībām un pienākumiem, lasāma Patērētāju tiesību aizsardzības likumā.
  3. Pasūtījumi, kas veikti internetveikalā “100 Jūdzes” tiek apstrādāti darbadienās no pulksten 9:00 līdz 16:00, izņemot svētku dienas. Ja pasūtījums tika izdarīts nedēļas nogalē vai brīvdienās, tas tiks apstrādāts nākamajā darba dienā.
  4. Pasūtījuma piegādes laiks 2-5 darba dienas skaitot no pasūtījuma apmaksas ieskaitīšanas SIA “RSSC” bankas kontā.

 

Pasūtījuma noformēšana

  1. Ja prece ir pievienota pirkuma grozam, bet pasūtījums nav noformēts līdz galam, tas nenozīmē, ka pircējs šo preci noteikti nopirks.
  2. Grozā esošās preces ir pieejamas arī citiem klientiem, kamēr pasūtījums nav pilnībā noformēts.
  3. Lai noformētu pasūtījumu, Pircējam jāieiet savā Grozā un jāizpilda visa pasūtījuma noformēšanai nepieciešamā informācija. Norādot telefona numuru pircējs apstiprina, ka tas var saņemt īsziņas.
  4. Noformējot pasūtījumu Pircējs izvēlas sev piemērotāko piegādes veidu (Omnivas pakomāti vai Latvijas pasts). Pēc noklusējuma prece tiks piegādāta uz tuvāko Omnivas pakomātu. Ir svarīgi pareizi norādīt kontaktinformāciju, lai novērstu iespējamos kavējumus, pārpratumus un papildus izmaksas preču piegādes laikā.

 

Preču pasūtīšana un saņemšana

  1. Preču pāsūtīšana www.100judzes.lv ir ērta, ātra un droša.
  2. Veicot pasūtījumu noteikti jāaizpilda visas ailes.
  3. Ja pasūtījumu izpildīt nebūs iespējams, ar Pircēju sazināsies internetveikala “100 Jūdzes” pārstāvis.
  4. Pasūtītā prece pircējam tiek nosūtīta pēc pasūtījuma apmaksas saņemšanas.
  5. Pēc pasūtījuma nosūtīšanas Jūs saņemsiet e-pastu ar rēķinu, kas apstiprinās Jūsu pasūtījumu. Pirms rēķina apmaksas Pārdevējs lūdz Pircēju pārliecināties, ka rēķinā iekļauta informācija atbilst Pircēja faktiskajam pieprasījumam.
  6. Ja rēķinā nav norādīts vai atrunāts citādi, pirkuma summa ir jāiemaksā avansā 2 darba dienu laikā no pasūtījuma apstiprinājuma saņemšanas uz Jūsu norādīto e-pastu vai tālruni. Ja apmaksa netiek saņemta 2 darba dienu laikā, pasūtījums tiek anulēts. Prece tiek nosūtīta pircējam divu darbadienu laikā pēc naudas ienākšanas mūsu kontā.
  7. Izvēloties piegādi uz pakomātu, saņemsiet sms no pakalpojuma sniedzēja, tiklīdz Jūsu pasūtījums atradīsies Jūsu izvēlētajā pakomātā. Jautājumu vai informācijas precizēšanas gadijumā ar Jums sazināsies www.100judzes.lv pārstāvis, zvanot uz norādīto kontakttālruni.
  8. Pārdevējs ir atbildīgs par klienta nopirktajām precēm to transportēšanas laikā. Bojājumu vai zaudējumu risks pāriet klientam no preču saņemšanas brīža.

 

Pasūtījuma apmaksa

  1. Pasūtītā prece pircējam tiek nosūtīta 2 darba dienu laikā pēc pasūtījuma apmaksas saņemšanas.

 

Preču atgriešana

  1. Pircējs var izmantot atteikuma tiesības un vienpusēji atkāpties no līguma 14 dienu laikā no dienas, kad pircējs vai trešā persona, kas nav pārvadātājs un kuru norādījis pircējs, ir ieguvusi preci valdījumā.
  2. Pircējs nosūta preci atpakaļ pārdevējam bez nepamatotas kavēšanās, bet ne vēlāk kā 14 dienu laikā pēc tam, kad nosūtījis pārdevējam atteikuma veidlapu vai paziņojumu par atteikuma tiesību izmantošanu. Termiņš ir ievērots, ja prece nosūtīta atpakaļ pirms 14 dienu termiņa beigām.
  3. Lai atgrieztu vai nomainītu preci, ir jāaizpilda atgriešanas veidlapa, kas tiek pievienota sūtījumam, un nosūtīt sūtījumu uz adresi: SIA “RSSC”, Randēnu iela 10, Aizkraukle, LV-5101. Sūtījums ir obligāti jāiepako tieši tādā pašā veidā kādā bija saņemts.
  4. SIA “RSSC” nesedz izmaksas, kas tieši ir saistītas ar sūtījuma atgriešanu (pasta, pakomāta vai kurjera pakalpojumu izmaksas.)
  5. Atgrieztā prece nedrīkst būt lietota (valkāta), tai jābūt ar visām etiķetēm un oriģinālā iepakojumā. Precei jābūt iepakotai tā, lai tā netiktu bojāta. Apavu kastei jābūt iepakotai plastmasas maisiņā.
  6. Pircējs ir atbildīgs par preces vērtības samazināšanos, ja prece izmantota citā nolūkā, nevis preces rakstura, īpašību un darbības noskaidrošanai.
  7. Oriģinālajam iepakojumam ir jābūt atvērtam uzmanīgi, nesabojājot to. Ja Pircējs ir sabojājis iepakojumu neuzmanības dēļ, t.i., bija iespējams atvērt iepakojumu, nesabojājot to, Pārdevējs ir tiesīgs pieprasīt kompensāciju par nodarītajiem zaudējumiem.
  8. Ja, saņemot preces, klients atklāj, ka klientam ir tikušas piegādātas nepareizas vai bojātas preces, vai preces nenonāk līdz klientam labā stāvoklī un noslēgtā iepakojumā, klientam ir nekavējoties jāsazinās ar pārdevēja pārstāvi, rakstot uz e-pasta adresi info@100judzes.lv
  9. Atgrieztās preces apstrāde var aizņemt līdz 7 darba dienām, skaitot no tās saņemšanas.
  10. Nauda par atgriezto preci tiek pārskaitīta uz klienta norādīto bankas kontu pie pirmās iespējas, taču ne vēlāk kā 14 dienu laikā kopš preces saņemšanas SIA ’’RSSC’’ noliktavā. Pārdevējs neatgriež naudu par piegādes izmaksām.

 

Garantija

  1. Saskaņā ar Patērētāju aizsardzības likumu, pircējam ir tiesības iesniegt pretenziju 2 gadu laikā kopš preces saņemšanas. Defekts, kas radies pirmajos sešos mēnešos, var tikt uzskatīts par ražošanas defektu, defekta raksturu nosaka Pārdevējs.
  2. Ja defektam piemīt tehnoloģisks raksturs, tad Klientam ir tiesības pieprasīt preces remontu vai apmaiņu. Par piemērotāko variantu abas puses vienojas savā starpā, bet parasti pakalpojumu sniedzējs pats lemj vai defektīvā prece tiks labota vai mainīta.
  3. Gadījumā, ja precēm ir trūkums, Pircējam ir tiesības (neattiecas uz apaviem ar norādi MAZLIETOTI vai LIETOTI):
    • Vispirms pieprasīt preču trūkumu novēršanu vai apmaiņu pret jaunām precēm bez maksas.
    • Pieprasīt preces cenas samazināšanu vai līguma izbeigšanu, ja:
    • pārdevējs nevar novērst trūkumus vai apmainīt preces,
    • remonts ir bijis neveiksmīgs,
    • pārdevējs nav saprātīgā termiņā novērsis preču trūkumus vai tās apmainījis,
    • preču remonta vai apmaiņas rezultātā patērētājam ir radītas nesamērīgas neērtības.
  1. Internetveikals “100 Jūdzes” nav atbildīgs par:
    • Preces bojājumiem, kas radušies klienta vainas dēļ vai nepareizas kopšanas rezultātā;
    • Par defektiem, kas radušies nepareizas preces izmantošanas rezultātā;
    • Par to, ka preci kāds ir remontējis, pirms Pircējs saskaņoja šo ar Pārdevēju.
    • Par dabisku fizisku nolietojumu, kas radies preces lietošanas laikā.
    • Par bojājumu, kuru cēlonis ir pārspriegums, ūdens vai uguns izraisīts, vai citi no ražotāja neatkarīgi apstākļi.
    • Par zaudējumiem vai jebkādām citām sekām, kas izriet no tā, ka Pircējs ir sniedzis nepareizu informāciju, tai skaitā par piegādes kavējumu, ja tā cēlonis ir no pārdevēja neatkarīgi apstākļi.
    • Ja apavi ir bijuši ar norādi LIETOTI un tās defekti ir tikuši norādīti pie preces apraksta. Pircējs ir ar tiem iepazinies un izdarot pirkumu mājaslapā www.100judzes.lv piekritis tiem.

 

Pircēja datu aizsardzība un drošība

  1. Pārdevējs augstu vērtē Pircēja privāto datu drošību. Pircēja sniegtā informācija bez pircēja piekrišanas netiks nodota trešajām personām vai arī izmantota kā citādi bez iepriekšējas saskaņošanas ar pircēju.
  2. Pircēja sniegtā kontaktinformācija var tikt izmantota lai informētu par veikalu “100 Jūdzes” produktu jaunumiem un akcijām. Pircējs var atrakstīties no jaunumiem atsūtot paziņojumu e-pastā uz info@100judzes.lv.
  3. Pasūtījuma noformēšanas procesā no Pircēja netiks prasīta jebkāda veida finanšu informācija. Jāievada tikai dati, kas nepieciešami pirkuma piegādes pavaddokumentu noformēšanai.

 

Autortiesības

  1. Visas interneta veikalā ievietotās fotogrāfijas un teksti ir aizsargāti ar autortiesībām, un to patvaļīgā kopēšana vai printēšana saskaņā ar Autortiesību likumu, ir aizliegta.
0